עבודת סולו פיזית וטקסטואלית החוקרת גבולות פיזיים ופסיכולוגיים של האמנית המופיעה, ואת האופן בו גבולות אלה משתקפים ביחסי מופיעה-קהל. בהשאלה מ'ספר הדקדוק הפנימי' מאת הסופר דוד גרוסמן, המהלך הפרפורמטיבי חושף את הדקדוק הפנימי של המופיעה- מערכת החשיבה וההקשרים הפנימיים המתקיימים ומתפרקים בזמן נתון על הבמה. השפה הגופנית מביאה למצבי קיצון של סרבול ופרימה המשקפים את המהלך הפסיכולוגי של חשיפת תהליך החשיבה בנוכחות הקהל, והתגובה הרגשית אליו.
היצירה עלתה בבכורה במרכז כלים בת ים בערב אחת-שלוש-אחת, והוזמנה לפסטיבל ירושלים לאמנויות 2018, פסטיבל סמינלסקי בבאר שבע, פסטיבל רקדי ברחובות ועוד.
כמו כן היצירה מוזמנת למרכז Highways לוס אנג'לס קליפורניה, לצד סדנת אומן בקולג' Claire Trevor לאמנויות בסן פרנסיסקו קליפורניה, במהלך 2020.