האישה המושלמת האם היא קיימת? הדואט בוחן באופן אבסורדי וגרוטסקי מי היא האישה המושלמת, האידיאלית, כפי שהיא נתפסת בעיני היוצרות ובעיני החברה.
" אנו לוקחות את הזמן, בכל פגישה, לומר את המנטרה הבאה:
אני מושלמת. אני חזקה. אני אישה. אני יכולה. הייתי. אהיה." (אביגיל הגר)
הכוריאוגרפיה של שלומית פונדמינסקי היא רצף דימויים נשיים, הלקוחים מחיי יום יום, מתקופות ומגילאים שונים. הדואט פיזי מאוד. הגוף של הרקדניות הוא כחומר פיסולי הלובש ופושט צורת נשים מקטנות לגדולות, בתהליך השתנות תמידי. הן עוברות דרך אייקונים כמו גיבורות על, דיוות, אלילות, יצורות בעלות שני ראשים ומרובות זרועות. הן במרדף אין סופי אחר דרישות החברה, האופנה וההגדרה השברירית של היופי הנשי.
המלחינה דגנית אליקים כתבה את הפסקול אשר נע בגבולות שבין תסכית למוזיקה. קולאז' המספר את העבר וההווה של הדיכוי והפתולוגיה הנשית דרך התיעוד שלו בתקשורת ההמונים (בשימוש חומרים השאובים מארכיונים אינטרנטיים), בציר שנע ללא אבחנה בין עבר והווה.