וידאו בשיתוף עם זהר אלעזר
6 דק׳
במהלך הסגרים הראשונים בשנת 2020 החיות, הקרבה הפיזית והמרחב המשותף של המופע הומרו בדו-מימד ביתי שבו מה שנמצא על המסך ביקש להחליף את החוויה בחלל התיאטרון. Detail פועלת מתוך הכרה שאין תחליף למרחב המשותף, ומשם היא שואלת מה אפשר להרוויח מהמעבר המדיומאלי ממופע לעבודת וידאו. האם אפשר לנצל את העובדה שנוכחות, נשימה וקרבה פיזית על המסך לא מאיימות עלינו כדי להביא לכדי תחושת גוף? מהם הרגעים שמתרחשים בדרך אגב תוך כדי עבודה בסטודיו, ששימורם באמצעות וידאו מאפשר ליופי שלהם להופיע? מתי תנועת הגוף היא זו שמכריעה איזו כוריאוגרפיה תופיע בפריים ומתי הגדרת הפריים עצמו מכריע את זה?