אדם חסר שאיפות מוצא את עצמו מתעמת עם זקנה מאוחר בלילה. עד מהרה הוא מבין שהמפגש הזה ישנה את חייו לעד …באותו הזמן, אישה בעלת כוחות הנסתרים גם לה , נחטפת בעת הוצאת האשפה…מכשפה ביער יוצרת קשר עם רוחו של מנצח הידוע בטמפו האיטי שלו…שני שחקנים במופע כישרונות מנסים לברוח מזיכרונותיהם …כל זה ועוד מבוצע לצלילי אדאג'יו יפיפה של אנטון ברוקנר.
*שפה – עברית/אנגלית
ביקורת מאת רות אשל-
"לרגלי השולחן הנמוג" מאת ובביצוע תמר לם ודיוויד קרן היא יצירה מוזרה ומפתיעה. לם וקרן הם זוג מוכשר ואמני במה ותיקים כאשר את הרעיון ליצירה המטורפת שאבו מהחיים שלהם כבני זוג שמטפלים בשלושה ילדים, כלב, חתול, רבים עם השכנה ועוד ועוד… ביצירה הם צובעים את החיים היומיומיים על העשייה השגרתית, כמו הכנת חביתות לילדים, בצבעים של אגדה בנוסח הבלטים הקלסיים המספרים על אגדות, מכשפות ומאבקים בין הטוב לרע וכדומה. יצירתם יכולה להיות פארודיה ביקורתית על הבלטים אבל גם שאיפה כמוסה לתאר את חייהם כפנטזיה, כשעשוע. הסיפורים המוזרים, נוסח אגדות האחים גרין מעניקים ריגוש של סיפור נוראי, כמו הפיכת הילד לחתול, וגם אפיק להשתחרר מההיגיון, מהמחויבויות ולתת דרור למה שהם באמת רוצים וזה לנגן, לשיר, לרקוד ולהיות קוסמים, למלא את הבמה בעשן לבן של הוקוס פוקוס. קשה לעקוב אחרי כל הסיפורים השטותיים, המבלבלים, ואולי גם לא צריך, כי אולי זאת המטרה. הם פשוט מציעים לצופה להסתכל על החיים בתמימות של ילד, לצחוק על עצמם, על החיים, כמו גם על השמות הגדולים של המחול, למשל, טרישה בראון ופינה באוש. וכל זה משמש מסגרת להביא לידי ביטוי את מיגוון היכולות שלהם כפרפורמרים ששמחים להעיז.