שבע נשים באלבום מופע חי לפס-קול ההטחה ו"הגוף של קולן", פוגשות בתרגול הדחף האנרגטי, אינסטרומנטלי-מוסיקלי והתחושתי-מוחשי, שבמפגש בין הגוף לרצפה; גופן כאינסטרומנט המוקף אינסטרומנטים ממשיים – סט תופים וגיטרות חשמליות. כולן יחדיו בוחרות בבחינת הריטואל המצוי בפעולת ההטחה, עדות וחוות מחדש את המתח שבין כאב להנאה; כפייה לעצמאות, תוך התמקדות בצורתו הפיזיקלית, ריתמית והתנהגותית של קולן, כתוצא של האקט. הנוף-קול (Soundscape) מעובד באמצעות טרנספורמציה של ארכיטיפים אודיאליים ו"שירת אינסטרומנטים", ומבקש להתמיר את משמעותן הפרפורמטיבית-נגטיבית של פעולות הגוף הבשרי, ולהבנות קונוטציות חדשות עבורן.
אנו שואלות – כיצד מושפעות הצורה הפיזית – ויזואלית והתחושה של פעולה ארכיטיפית, הנתפסת כמכאיבה, מסוכנת, אלימה, על ידי דימויים אודיאליים-סונוריים משתנים?
7INCH OF SLAM – THE FULL BODY SOUNDSCAPE עלתה בבכורה במסגרת קו-פרודוקציה ראשונה בין פסטיבל צוללן 2019 תל אביב ופסטיבל מיפו עד אגריפס 2019 ירושלים; נבחרה לעלות בדצמבר האחרון במסגרת פסטיבל חשיפה בינלאומית 2019 – סוזן דלל – ת"א. הופקה בסיוע מועצת הפיס לתרבות ולאמנות | ובתמיכת הסטודיו של ביה"ס לתנועה ולמחול – קריית התרבות נס ציונה.
"… היא סוס אפל בזירת המחול העכשווי בישראל, משחקת על פי כללים חדשים משלה…" The Jerusalem Post | כתבה מאת אורי ג. לנקינסקי.
"…והנה, מתוך ביצה בינונית ומפוהקת מבצבצת יצירה שהיא פנינה אמיתית. שירת בשרים אנושיים מוטחים עלי רצפה ומתוך הכאב והמכה עולה פיוט יפיפה וענוג. מדויק להפליא. שפה מעוררת השראה נטולת מניירות וקישוטים מיותרים. סיפור אישי ההופך בן רגע לפיסת היסטוריה במחול המקומי". לי נחת שלום | מגיבה במסגרת CW.
"…המצאה מחדש…מעניינת וראשונית…אני מאוד ממליץ לקהל שאוהב את האזורים המנסים, הבודקים והמחפשים באמת, לראות את העבודה הזאת". יובל מסקין | בתכנית אומנות נקודה – כאן תרבות.
"…דווקא מתוך רסיסיו החומריים של הגוף המוטח לכל עבר נוצרת קהילה נשית שמחליפה תקשורת דרך מילה ומבט בחיבור עמוק יותר של קול וחושים". דר' עידית סוסליק | העין העכשווית.
"…חצבה לי בנשמה…קינה ענקית…רסיטל הטחות מצמרר". לילך דקל אבנרי | הרגע הזה 26 | עדות על שבר.