”ההחזקה בדעות נחרצות ובטוחות, בדחפים ובתאוות, בעלות על אופי קבוע ומזוהה – כל זה מסתכם בזוועה שבהפיכתה של נפשנו לעובדה, לעשייתה לחומר, להחצנתה. החיים הם מצב ענוג, נזיל של אי דעת, אי דעת באשר לכל הדברים ובאשר לעצמך.” פרננדו פסואה
כל חיי התאמנתי בשליטה גופנית
אך ממתי זה לגיטימי להתנשא מעל גופי
ולקרוא לו שלי
גוף שהוא טבע
גוף אינסופי
ביקורות:
'חדש ניחנה בגמישות יוצאת דופן, המאפשרת לה להמציא דרכים חדשות ובלתי משוערות לנוע. במפגן מרשים של אינטליגנציה גופנית, המבוצע בשילוב נדיר של מיומנות, ביטחון וצניעות, חדש נעה לאורכה ולרוחבה של הזירה שבה מתרחש המופע' רן בראון, הארץ
'אין ספק שכיוצרת ופרפורמרית, יש לה משהו מיוחד, אישי ומקורי להציע לצופיה שיושבים רתוקים לחיפוש תובנות-גוף מאתגר, שאחריו היא רודפת.' אורה ברפמן
'ולמרות חזותם הפשוטה לכאורה של העבודות של חדש, יש בהם יסוד טורד מנוחה, אניגמטי. מעטפת הגוף מנסה להבין את הפְּנים כדי לנוע איתו ביחד מה שיוצר מחול מוזר, דיסהרמוני, של קבוצת איברים מנותקים שאינם חולקים ביניהם שפה משותפת, סגנון משותף, טעם משותף, אלא הם מתקיימים כל אחד בעולם נפרד בגוף משותף. והיופי הביזארי של הגוף המביע, המתעוות, המשתפך, המוציא זעם וערגה, סוחף אותנו פנימה לנסות לפצח את הגוף- ארכיון אינסופי וסימולטני, מאגר הנתונים המוחלט' ענת זכריה
'נראה כי העיקרון המארגן של המהלך התנועתי הוא ההתבוננות של חדש פנימה, אל תוך מערכת השריר-שלד של גופה, והקשבה עמוקה למניעים שנובעים מתוכו ומתגבשים לכדי פעולה פיזית.' עידית סוסליק
Another dancer that easily kept the audience on their toes was Roni Chadash with her solo And All That Body, a new chapter in her ongoing quest to decipher the mystery of her own body. Chadash seems to look for a way to distance herself from her body, in order to better understand it. In the meantime, she developed an original somatic language, using her impressive flexibility to activate and manipulate her own performing moves, which she doesn’t seem to enjoy much yet. But we do. Her stage persona is inquisitive and innocent, and her kinesthetic choices seem to surprise her, like they surprised and delighted us' Jerusalem Post