הנזילות שבין אובייקט לסובייקט, בשר ואישה, גוף ורוני.
ביקורות:
'עבודת המחול התמציתית והחזקה ביותר שראיתי מזה שנים' Bangkok Post
'הכוראוגרפיה אינטילגנטית ועוצרת נשימה מבחינה ויזואלית.' Frankfurter Rundschau
'העניין שעוררו עבודותיה מובן לגמרי. ראשית, חדש היא רקדנית תמירה ונאה ובעלת יכולות גופניות מרשימות שעליהן נסמכת עבודתה הכוריאוגרפית. נוכחותה הבימתית בשתי העבודות מאד מסקרנת ומרתקת לא רק בשל רמת הביצוע הגבוהה והמדויקת עד מאד, אלא לא מעט בזכות הבחירות האמנותיות שהובילו את חדש לפעול בשדה תנועתי מקורי, שאינו משתייך לזרמים המרכזיים הפועלים כאן סביבה. ולא במקרה.' אורה ברפמן
'המחול של חדש מגיע לתמציתיות של תנועה ולבהירות גדולה, ויש משהו מרענן בזה שהיא לא מנסה למלא את החלל בתנועה, בעובדה שלמרות האינטימיות היא לא מגיעה למקום של ארוס ולהט, מותירה את העבודה מלאת סוד.' ענת זכריה
'רוני מחזירה את המחול לתהיה הראשונית על ההיות בגוף ולאינטמיות המביכה, המופלאה, המעונה, המצחיקה, של יצור/אדם/אישה עם גופה שלה. היא לא מרפה מהשאלה הקיומית הזאת. מה עושים עם כל הגוף הזה?' מיכאל שחרור