רציתי לשנות את צורתו של גופי כדי לבקר בו מחדש, לדבר עם איברי גופי את אי הנוחות. כחומר, אלבש איכויות מונפשות; אולי כך אוכל לשוב אל עצמי. שלושה יוצרים, ארבעה מדיומים, מפגישים יצירת מחול – חזותית ותערוכה בהשראתה. גוף, תנועה, מוסיקה חיה, אורז שחור, הבמה והנייר בלבן.
העבודה עלתה בבכורה בשבוע המחול הבינלאומי 2016 – פסטיבל מחול שלם | הוזמנה לעלות שוב בסדרת מחול במזיא 2017.
העבודה גוף הַמוֹן שאבה השראה מטכניקות הנפשה ואנימציה בו הגוף היה תסריט (Storyboard), המורכב מדימויים חזותיים. פירוק תנועות/פוזיציות מפתח (Key frames), לפרגמנטים, על מנת ליצור את פעולת ה – “In Betweening” בגוף, בחלל ובסאונד, אפשרו התרחקות מצורתו המובנת מאליה של גופי הנשי ואת התהליך בקבלתו, עד להווצרות תאטרון בובות של גוף אחד. האורז השחור – "האובייקט" שביצירה, הנכיח את מצב אי הנוחות של הגוף המחולל, ובו בזמן הבנה אסתטיקה מוזיקלית, באמצעות יחסיו עם הרצפה והתקרה.
עודד קרן, מוזיקאי שותף למעשה היצירה, ייצר אווירה ריאליסטית ומופשטת בו זמנית; מניפולציה למשקל הגוף והאורז כאחד. אל מול האומנות הפיסולית החיה בכוריאוגרפיה של גוף הַמוֹן, הנוצרת בשילוב בין הגוף הנע, החומר הנע והסאונד החי, הוצגה האומנות החזותית הסטטית – בתערוכת ציורי הדיו של האמנית קרינה חננייה.
על התערוכה יחידת הגוף / דיו על נייר
ניתן לדמות את הציור, אשר נוצר שכבה אחרי שכבה, ליצירת ריקוד, הנבנה מהגישוש הראשוני בחלל ועד לקווי תנועה מדויקים. סדרת ציורי הדיו יחידת הגוף משוחחת עם יצירת המחול גוף הַמוֹן מאת היוצרת אנאבל דביר, דרך עיסוקה בגוף כמקור השראה, כחומר לפירוק ולמטמורפוזות.
הציורים מתייחסים לגוף כאל יחידה שלמה, הנמצאת בתהליכי תנועה וחידוש מתמידים, אם כי יחידה זאת אינה עומדת בפני עצמה: הגוף מושפע ללא הרף מהסובב אותו, ולעיתים אפילו נבלע בתוכו, כמעט נעלם. אמנם, רק כדי לצוף חזרה בהתגלמות אחרת, דרך צורה או דימוי שונים.