מיצג כוראוגרפי לגוף נשי ומבט מאת ובביצוע אהרונה ישראל.
בעבודה ׳אל תכנסי לים לפני שאת נכנסת לפרופורציה׳ מתנועעת ופועלת היוצרת כאשר גופה מכוסה בבד גדול ומציגה כלפי מבט הצופה איברים וחלקי גוף מבודדים, אברי גוף אותן נדרשות נשים להצניע בתרבויות שונות.
במרחב שבין גוף הפרפורמרית למבט הצופה מתקיימת פעולה מרובדת של מחיקה, טשטוש, פירור, בקיעה, קרע, כיסוי, חשיפה ועיבוד מחדש של עולם דימויים מוכר וזר ביחס לגוף הנשי. הגוף הנשי יוצא מהקשרו התרבותי המוכר והופך שדה שבור ומפוצל של מבטים ממוסגרים, חומר גלם המתפרק ומורכב מחדש לעיני הצופה.
היצירה מקיימת דיאלוג על אופני ההתייחסות חברתיים, והמנגנונים התרבותיים המובנים ביחס להתבוננות בגוף הנשי. באמצעות דימויים חזותיים נוקבים ומפתיעים משתמשת היוצרת באירוע הפרפורמטיבי להצפת יחסי הכוח שבין הפרפורמר למתבונן כבסיס לבחינה של אופנים הנוגעים לייצוג הנשי ותובעת מחדש כאישה את הגדרתם של יחסי ׳סובייקט -אובייקט- מבט׳.
המופע מלווה בעבודת סאונד המורכבת ממשפטים מפורקים של קטעי פרסומות המוכרות דימוי נשי באמצעות מוצרי טיפוח ויופי. הטקסט נאמר ספק בלחישה ספק בצרחה ומשקף בהומור סרקסטי את שטיפת המח הנוגעת לפולחן הצריכה והתשוקה הבלתי נגמרת לדימוי הגוף הנשי.